Header Ads

Αυτή τη φορά κυριάρχησε ο Valtteri Bottas στις FP2

Αυτή τη φορά ήταν ο Valtteri Bottas στην κορυφή των χρόνων αλλά τα ασημί βέλη έκαναν και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών το 1-2.

Αποτέλεσμα εικόνας για Valtteri Bottas monza

Η Mercedes AMG Petronas κυριάρχησε και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Ιταλίας, που διεξάγεται στη θρυλική πίστα της Μόντσα και αποτελεί τον δέκατο-τρίτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Μόνο που αυτή τη φορά, η καλύτερη επίδοση ανήκε στον Valtteri Bottas και όχι στον Lewis Hamilton ενώ πολύ κοντά στα ασημί βέλη βρέθηκαν και οι Ferrari. Ας τα δούμε αναλυτικά.
Κόντρα στις καιρικές προβλέψεις, οι καταιγίδες έμειναν μακριά. Ο ουρανός παρέμενε συννεφιασμένος και στην αρχή του FP2 η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 25 βαθμούς Κελσίου, με εκείνη του οδοστρώματος στους 35. Είχαμε όμως δράση από νωρίς, με την πλειοψηφία των οδηγών να βγαίνουν στην πίστα με τη μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli, με τα κίτρινα διακριτικά (διαθέσιμες είναι ακόμα η μέση με τα λευκά διακριτικά και η πολύ μαλακή με τα κόκκινα). Ο Valtteri Bottas έδωσε αρχικά τον ρυθμό, παραδίδοντας την κορυφή των χρόνων στον teammate του, Lewis Hamilton, με τη συμπλήρωση 18 λεπτών στην 90λεπτη διαδικασία.
Χρειάστηκε να φτάσουμε σχεδόν στα μισά της για να δούμε να χρησιμοποιείται η πολύ μαλακή γόμα, με τον Sebastian Vettel να κατεβαίνει στο 1.21.546. Αμέσως μετά είχαμε κίτρινες σημαίες λόγω ενός εντυπωσιακού τετ α κε του Lance Stroll, που έχασε τον έλεγχο της Williams FW40 στο chicane Ascari, ευτυχώς χωρίς συνέπειες.
Τα ασημί βέλη απάντησαν στον Vettel, με τον Bottas ταχύτερο, αν και οι διαφορές τους ήταν μικρές. Όμως οι… «πυροβολισμοί» δεν κράτησαν πολύ, καθώς κάπου εκεί ξεκίνησαν οι προσομοιώσεις μεγάλων αποστάσεων. Το πρώτο αξιοσημείωτο κατά τη διάρκεια αυτών, ήταν οι καπνοί που βγήκαν από το πίσω μέρος της Scuderia Toro Rosso του Carlos Sainz, που αναγκάστηκε να παρκάρει την STR13 στην άκρη του δρομου. Μάλιστα λίγο αργότερα, στα pit βρέθηκε και ο teammate του, Daniil Kvyat, μετά από εντολή της ομάδας που είδε ανησυχητικά δείγματα στην τηλεμετρία.
Παραπονούμενος για την ισορροπία της SF70H ο Kimi Raikkonen είχε μία μικρή έξοδο στην αμμοπαγίδα, την ώρα που η Haas του Kevin Magnussen έμενε ακινητοποιημένη στην Ασκάρι, προκαλώντας καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Δανός έκανε λόγο για σπασμένη ανάρτηση, ως συνέπεια εξόδου στη Λέσμο.
Στα τελικά στάδια της διαδικασία δεν υπήρξε κάποια αλλαγή στους χρόνους, με τον Bottas πρώτο, τον Hamilton 56 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω του και τον Vettel άλλα 86 πιο πίσω. Ο Raikkonen ήταν στα τρία δέκατα και οι υπόλοιποι, εκτός δευτερολέπτου από την κορυφή, με αξιοσημείωτη την παρουσία των McLaren στις θέσεις 7 και 8. Θεατής έμεινε στο μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας ο Nico Hulkenberg, λόγω προβλήματος στα υδραυλικά της Renault R.S.17.
Αναλυτικά η κατάταξη:

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.