Λάπι, Λάτβαλα και Σούνινεν κυριαρχούν τη δεύτερη ημέρα του ράλι
Οι Λάπι, Λάτβαλα και Σούνινεν κυριαρχούν τη δεύτερη ημέρα του ράλι Φιλανδίας, με τον Μπριν και το Citroen C3 να κάνει την έκπληξη στην 4η θέση.
Μπορεί ο Κρις Μικ να άνοιξε την όρεξη των οπαδών της Citroen στο shakedown και ο Οτ Τάνακ αυτών της Ford στις πρώτες ειδικές, ήταν όμως η Toyota και ο Λάπι αυτοί που γέλασαν τελευταίοι, ολοκληρώνοντας τη δεύτερη μέρα του εμβληματικού αγώνα της Φιλανδίας στην πρώτη θέση.
Στο κατόπι του συντοπίτη και συναθλητή του στην Toyota ο Λάτβαλα, με μόλις 4,4 δλ. διαφορά, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Σούνινεν με το Ford Fiesta της M-Sport. Τρεις Φιλανδοί στις τρεις πρώτες θέσεις, ενώ ο ένας είναι ο μόνος που διασώθηκε από την ατυχία της M-Sport.
Ο Τάνακ είχε ένα χτύπημα στην πίσω ανάρτηση που τον έριξε αρκετά πίσω στο ξεκίνημα της ημέρας, όπως επίσης και ο πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα Οζιέ, ο οποίος βγήκε εκτός αγώνα όταν μετά από ένα άλμα κατέρρευσε η πίσω ανάρτηση και βρέθηκε εκτός δρόμου. Εκεί, αναθεωρήθηκε όλη η σχεδίαση και η μηχανική συγκρότηση του Fiesta, θέτοντάς τον εκτός ανταγωνισμού.
Όσον αφορά τους υπόλοιπους κορυφαίους διεκδικητές, ο Νεβίλ με το Hyundai i20 «πήρε μπρος» μετά τα μισά της ημέρας, κερδίζοντας κάποιες ειδικές και ανεβαίνοντας στην 8η θέση της κατάταξης. Ο πολλά υποσχόμενος Μικ, με το Citroen κάνει έναν πολύ συντηρητικό αγώνα, τόσο που τελικά ο Μπριν είναι αυτός που κρατά τη σημαία της ομάδας ψηλά, στην 4η θέση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι προφανώς η ομάδα της Toyota, που απαρτίζεται κυρίως από Φιλανδούς, έχει στήσει το Yaris όπως ακριβώς πρέπει και έτσι από τα πέντε πρώτα αυτοκίνητα τα τρία της ανήκουν. Αντίθετα η Hyundai φαίνεται να μην έχει βρει σωστές λύσεις στη Φιλανδία, καθώς το πρώτο της αυτοκίνητο βρίσκεται μόλις στην 8η θέση.
Post a Comment