Έπεσε ο Vinales, βάθρο και 1ος στη βαθμολογία ο Rossi
Την κυριαρχία του στην COTA επιβεβαίωσε ο Marc Marquez, κερδίζοντας τον αγώνα εκεί για 5η συνεχόμενη χρονιά!
Ο Ισπανός άσος επέλεξε το σκληρό μπροστινό ελαστικό, αυτό με το οποίο έπεσε στην Αργεντινή, αλλά αυτή τη φορά δεν έκανε το λάθος.
Οι πρώτοι γύροι πέρασαν με τον Marc να μην πιέζει ώστε να καταλάβει το ελαστικό που δεν είχε δοκιμάσει παρά μόνο την Παρασκευή.
Τότε που και η θερμοκρασία στην πίστα ήταν περίπου στα ίδια επίπεδα με τη σημερινή.
Αν και στην αρχή του δημιούργησε κάποια προβλήματα (chattering), ο Marquez στη συνέχεια ανέβασε την απόδοσή του, φρέναρε δυνατά και κέρδιζε έδαφος από τους αντιπάλους του.
Έτσι δεν είχε κανένα πρόβλημα να πάρει την ένατη νίκη του επί Αμερικανικού εδάφους και να βάλει και πάλι μια εργοστασιακή Honda στο βάθρο, μετά την απουσία του κατασκευαστή στους δυο πρώτους Γύρους της χρονιάς.
Στο βάθρο ήταν και ο Dani Pedrosa. O Dani - όπως και ο Marc - είχε πέσει στην Αργεντινή, ενώ ο Ισπανός είχε πέσει και στον περσινό αγώνα στην COTA.
Με το μεσαίο μπροστινό αλλά και το σκληρό πίσω, όπως ο Marquez, ο Dani κέρδισε την εκκίνηση και πέρασε μπροστά.
Οδήγησε στους πρώτους γύρους την κούρσα αλλά δεν μπόρεσε να αντισταθεί τελικά στον Marquez, ούτε όμως και στον Rossi (οι εργοστασιακές Yamaha ήταν με μεσαία ελαστικά μπροστά/πίσω).
Το μπροστινό του βετεράνου άσου της Honda είχε καταστραφεί αρκετά στο τέλος και παραδόθηκε και στις ορέξεις της M1 του Vale.
Ο Rossi είχε μελετήσει τον αντίπαλό του και έβλεπε ότι ήταν στο όριο με το μπροστινό και του έκανε ένα καταπληκτικό πέρασμα στην 19 σ’ ένα σημείο που ο Dani σίγουρα δεν το περίμενε!
Έτσι ο Valentino ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμα της Yamaha στην πίστα, κατακτώντας τη δεύτερη θέση και τους 20 βαθμούς.
Το πιο σημαντικό όμως, για έναν πάρα πολύ χαρούμενο Valentino, ήταν το γεγονός ότι με τη 2η αυτή θέση ανέβηκε στην 1η της βαθμολογίας!
Σ’ αυτό είχε τη βοήθεια του Maverick Vinales, ο οποίος έκανε το πρώτο μεγάλο λάθος του για φέτος και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από την πτώση του.
Ο Vinales μένει λοιπόν στους 50 βαθμούς, μετά το λάθος του μόλις στο δεύτερο γύρο του αγώνα στην 18, με τον Rossi να περνά μπροστά του με 56β.
Στο βάθρο ανέβηκε τελικά και ο Dani Pedrosa, το πρώτο του Ισπανού για φέτος και το πρώτο του μετά τη νίκη του στο Misano πέρυσι.
Η μάχη για την 4η θέση πήγε στον Cal Crutchlow, ο οποίος για το μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα ήταν πίσω από τον Johann Zarco.
Ο Γάλλος εντυπωσίασε, ωστόσο παραλίγο να γίνει αρνητικός πρωταγωνιστής όταν πήγε να κάνει μια ιδιαίτερα φιλόδοξη κίνηση στον Valentino Rossi.
Ήταν στον έβδομο γύρο του αγώνα, όταν ο Zarco έκανε την κίνησή του αναγκάζοντας τον Rossi ν’ ανοίξει τη γραμμή του για να μην συγκρουστούν.
Ο Vale έκοψε την πίστα και ξαναμπήκε κερδίζοντας περίπου τρία δέκατα από τον Marquez που ήταν μπροστά του τότε, χωρίς όμως να κερδίσει θέση.
Έτσι οι Αγωνοδίκες τιμώρησαν με τρία δέκατα τον Ιταλό άσο και αυτός ο χρόνος αφαιρέθηκε από τον Rossi με το τέλος του αγώνα.
Ο Zarco έχανε αρκετά στους τελευταίους γύρους, όμως ήταν και πάλι εξαιρετικός και καλύτερος στη διαχείριση μετά τον προηγούμενο Γύρο στην Αργεντινή.
Η Ducati δεν τα πήγε καλά στην πίστα που τα τελευταία τρία χρόνια ήταν στο βάθρο. Φέτος τα προβλήματα με την επιτάχυνση ήταν αρκετά.
Ο Dovi ήταν στην έκτη θέση, ενώ ο Jorge Lorenzo έδινε μάχη για την 7η προτού τελικά υποχωρήσει στην ένατη θέση, πίσω από τους Iannone και Petrucci.
Τη δεκάδα των πρώτων έκλεισε ο πάρα πολύ καλός Jack Miller.
Post a Comment